Overslaan en naar de algemene inhoud gaan
  • Inloggen
  • Contact
Home
  • Vakantiehuizen
  • Last minutes
  • Vakantieparken
English
Bonaire Exclusief
Menu
  • Vakantiehuizen
  • Last minutes
  • Vakantieparken
  • Inloggen
  • Contact
English
  • Home
  • Veel gestelde vragen

Categorieën

Algemeen
De aankomst
Wijzigingen en annuleren
Reserveren
Bij thuiskomst
Acties en kortingen
Prijzen
Betalen
Ik wil mijn (vakantie-)huis verhuren, kan dat via Bonaire Exclusief?

U kunt uw (vakantie-) huis via ons verhuren. We kijken graag samen met u naar de mogelijkheden. Bonaire Exclusief (onderdeel van Bonaireparadise) werkt op commissiebasis, een percentage van de verhuuropbrengst. Door uw gegevens in te voeren op deze pagina kunt u ons kenbaar maken dat u interesse heeft en/of meer informatie wilt. Om een indruk te krijgen, vragen wij u vervolgens om ons enkele foto’s toe te sturen. Wij kijken dan of uw huis binnen ons aanbod past en nemen contact met u op.

In dit geval bespreken wij samen met u onze werkwijze en voorwaarden. Besluit u met ons samen te willen werken, dan zorgen wij voor een professionele presentatie op onze website en zorgen wij voor uw eerste gasten!
Bel voor meer informatie met : 
+31 (0) 50 820 09 55

Klachten

De tekst van onze accommodaties en de teksten op deze site zijn door ons met grote zorgvuldigheid samengesteld. Toch is het mogelijk dat er in uw accommodatie iets niet in overeenstemming is met deze beschrijving. Dit kan tot ergernis en zelfs tot klachten leiden. In eerste instantie zal een verzoek aan de eigenaar/eigenaresse en/of de sleutelhouders om het één en ander in orde te maken, voldoende zijn. Gebeurt dit niet dan dient u direct contact op te nemen met Bonaire Exclusief in Nederland (evt. ook buiten kantooruren bereikbaar).

Indien u echter, zonder direct telefonisch contact te hebben opgenomen met Bonaire Exclusief in Nederland, op eigen initiatief een ander object betrekt, dan wel het gereserveerde object verlaat, verliest u alle rechten op schadevergoeding of compensatie. Veelal is een redelijke oplossing in overleg met Bonaire Exclusief mogelijk en wordt uw vakantieplezier niet verstoord. Als de klacht niet bevredigend wordt opgelost of opgelost kan worden, moet deze uiterlijk binnen één maand na afloop van de bij Bonaire Exclusief geboekte reisperiode schriftelijk en gemotiveerd worden ingediend bij Bonaire Exclusief.

Waar kan ik de sleutel van mijn vakantieverblijf ophalen?

U ontvangt de sleutel van uw vakantieverblijf van de eigenaar/sleutelhouder/receptie welke bij aankomst aanwezig is, tenzij op uw reserveringsbevestiging staat dat u de sleutel op een andere locatie dient op te halen of anders is afgesproken met de eigenaar.

Wat is de aankomst- en vertrektijd?

De aankomst- en vertrektijd vindt u op de pagina van de accommodatie en op uw reserveringsbevestiging.

Wat betekent ontbijtservice voor 1 tot 3 personen ?

Voor de eerste ochtend kunt u een ontbijt bestellen voor 1 tot 3 personen, het ontbijt bestaat uit:

1 hele brood circa 20 sneetjes
6 eieren
1 type beleg 
1 pak kaas
1 pak boter
1 pak melk
1 pak sinaasappel sap of appelsap 
1 pot jam
1 stokbrood
1 tapenade
1 kruidenboter

Wat betekent ontbijtservice voor 4 tot 6 personen ?

Voor de eerste ochtend kunt u een ontbijt bestellen voor 4 tot 6 personen, het ontbijt bestaat uit:

1 1/2  brood circa 30 sneetjes
12 eieren
2 type beleg 
1 pak kaas
1 pak boter
1 pak melk
1 pak sinaasappel sap
1 appelsap 
1 pot jam
2 stokbrood
2 tapenade
1 kruidenboter

Zijn er 220 volt stopcontacten aanwezig?

Ja er zijn 220 volt stopcontacten aanwezig echter heeft u wel een adapter nodig.

Hoe geef ik later een wijziging door?

Het doorgeven van een wijziging m.b.t. een boeking kan via e-mail naar info@bonaireparadise.nl of telefonisch

via +31 (0) 50 820 09 55.

Hoe kunt u reserveren?

Via de zoekmachine op de homepage van de website vindt u beschikbare accommodaties.

U kunt selecteren op verblijfsduur, aantal personen, maand en aankomstdag. Na het bevestigen van deze zoekopdracht kunt u vervolgens de selectie verder filteren middels de diverse kenmerken in de linker kolom. 

Een andere mogelijkheid is het intypen van een accommodatienaam in het zoek vak aan de rechterzijde van de homepage. Ook kunt u hier zoeken op bestemming en vakantiepark.

Ik vind geen passend vakantieverblijf? Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Ons actuele aanbod vindt u via de zoekmachine op de homepage. Kunt u geen passende accommodatie vinden, bel of mail dan met Bonaire Exclusief. Wij helpen u graag met het zoeken naar een geschikt vakantieverblijf. Telefoonnummer: +31 (0) 50 820 09 55 of mailadres: info@bonaireparadise.nl

Wat is de procedure als ik een online boeking maak?

Als u via de website van Bonaireexclusief een boeking heeft gemaakt, ontvangt u de reserveringsbevestiging van uw verblijf via uw e-mail. Uw aanvraag wordt door ons in behandeling genomen en u krijgt binnen enkele minuten een reserveringsbevestiging met aansluitend de factuur per mail toegestuurd.

Waar vind ik de huurvoorwaarden?

De huurvoorwaarden van Bonaire Exclusief vindt u in de onderste balk op onze website, in uw reserveringsbevestiging en u kunt ze ook hier lezen.

Kunnen we ook reserveren met een groep jongeren?

Reserveren voor groepen jongeren zijn voor onze accommodaties niet toegestaan en kunnen de toegang tot de accommodatie geweigerd worden. 

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Op de pagina van de accommodatie staat bij 'kenmerken' of er een huisdier (in overleg) is toegestaan. U zult geïnformeerd worden of u uw huisdier gratis of tegen betaling mee mag nemen. 

Met hoeveel personen mag ik in de vakantiewoning? Mogen er extra personen mee?

Op de pagina van de accommodatie staat hoeveel personen er maximaal zijn toegestaan. De getoonde prijzen zijn voor 2 personen. In geval u met meer personen komt dan bent u verplicht dit aan te geven.

Voor extra personen geldt een tarief van € 9,75 pppn.

Wordt een baby meegerekend als meereizend persoon?

Bij iedere accommodatie staat het maximum toegestane aantal personen aangegeven. Voor baby’s tot 2 jaar is het verblijf kosteloos en baby’s hoeven dus niet meegerekend te worden. Wel is opgave hiervan wenselijk en kunt u bij de kenmerken van de accommodatie terug vinden of er een babybed/campingbed/kinderstoel aanwezig is.

Waar kan ik mijn vakantie-ervaringen delen met anderen?

Een aantal dagen na uw verblijf ontvangt u van ons een e-mail waarin gevraagd wordt naar uw ervaringen. Uw beoordeling kunt u in cijfers en woorden uitdrukken, welke vervolgens (na een check) geplaatst wordt op onze website. Het invullen van de beoordeling duurt slechts enkele minuten. Twee weken na de eerste mail ontvangt u een herinnering voor het geven van een beoordeling.

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbrief

Op de homepage van de website kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Dan houden wij u op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen.

Ik wil mij afmelden voor de nieuwsbrief

In de verzonden nieuwsbrief vindt u onderaan de mail een link waarmee u zich kunt afmelden voor de nieuwsbrief.

Wat zit er bij de prijs inbegrepen?

Onder de prijzen van een vakantiehuis ziet u welke bijkomende kosten er worden gerekend. Tijdens het boekingsproces ziet u of u deze kosten vooraf of bij aankomst betaalt. Ook staat dit vermeld op uw factuur.

Betaal ik toeristenbelasting?

Bij de bijkomende kosten staat vermeld of er toeristenbelasting berekent wordt en hoeveel. Indien dit niet vermeld staat, is dit inbegrepen in de verhuurprijs. Tijdens de boeking ziet u hoeveel u totaal moet betalen en of dit bij boeking of bij aankomst betaald dient te worden. 

Wanneer krijg ik de borgsom terug?

Is na uw vertrek alles in orde met de vakantiewoning, dan zijn er twee mogelijkheden voor teruggave. Dit verschilt per vakantiewoning:

Indien u ter plaatse de borgsom betaalt, krijgt u dit binnen 14 dagen na vertrek teruggestort op uw bankrekening indien er geen schade is ontstaan tijdens uw verblijf. U ontvangt bij aankomst een borg formulier waar u uw IBAN rekening nummer kunt opgeven voor de teruggave.  

Heeft u de borgsom vooraf betaald bij boeking, dan krijgt u binnen 14 dagen na vertrek deze teruggestort op uw rekening indien er geen schade is ontstaan.

Kan ik een reservering maken zonder creditcard?

U kunt reserveren zonder creditcard.

Waar kan ik de betalingsvoorwaarden en het rekeningnummer vinden?

Onderaan uw reserveringsbevestiging staan betalingsvoorwaarden, het rekeningnummer en het bedrag dat u dient over te maken.

Moet ik het volledige bedrag betalen of een aanbetaling?

Boekt u langer dan 8 weken voor aankomst, dan dient u 30% van de huursom (afhankelijk van welke accommodatie u boekt) binnen 07 dagen over te maken op onze bankrekening. De restbetaling volgt uiterlijk zes weken voor de aankomstdatum.

Boekt u een last-minute, dan sturen wij u een factuur die u meteen na ontvangst van de bevestiging van uw reservering dient over te maken per spoedoverboeking.

Altijd op de hoogte van de laatste aanbiedingen

Meld mij aan voor de nieuwsbrief

Wij delen uw e-mailadres nooit met derden
  • Vakantiehuizen
  • Last minutes
  • Vakantieparken

Informatie

  • Wie zijn wij?
  • Beheer op Bonaire
  • Auto huren op Bonaire

Activiteiten

  • Duikvakantie Bonaire
  • Kitesurfen
  • Windsurfen

Populaire thema's

  • Last minutes
  • Vakantiepark
  • Kindvriendelijk
  • Unieke ligging

Contact

  • Stuur een email
  • Bekijk veelgestelde vragen
Volg ons op: TwitterFacebookInstagramYouTubeGoogle Plus
  • © RSPRO
  • Keurmerk
  • Voorwaarden
  • Privacyverklaring Bonaire Exclusief