U kunt uw (vakantie-) huis via ons verhuren. We kijken graag samen met u naar de mogelijkheden. Bonaire Exclusief (onderdeel van Bonaireparadise) werkt op commissiebasis, een percentage van de verhuuropbrengst. Door uw gegevens in te voeren op deze pagina kunt u ons kenbaar maken dat u interesse heeft en/of meer informatie wilt. Om een indruk te krijgen, vragen wij u vervolgens om ons enkele foto’s toe te sturen. Wij kijken dan of uw huis binnen ons aanbod past en nemen contact met u op.
In dit geval bespreken wij samen met u onze werkwijze en voorwaarden. Besluit u met ons samen te willen werken, dan zorgen wij voor een professionele presentatie op onze website en zorgen wij voor uw eerste gasten! Bel voor meer informatie met : +31 (0) 50 820 09 55
De tekst van onze accommodaties en de teksten op deze site zijn door ons met grote zorgvuldigheid samengesteld. Toch is het mogelijk dat er in uw accommodatie iets niet in overeenstemming is met deze beschrijving. Dit kan tot ergernis en zelfs tot klachten leiden. In eerste instantie zal een verzoek aan de eigenaar/eigenaresse en/of de sleutelhouders om het één en ander in orde te maken, voldoende zijn. Gebeurt dit niet dan dient u direct contact op te nemen met Bonaire Exclusief in Nederland (evt. ook buiten kantooruren bereikbaar).
Indien u echter, zonder direct telefonisch contact te hebben opgenomen met Bonaire Exclusief in Nederland, op eigen initiatief een ander object betrekt, dan wel het gereserveerde object verlaat, verliest u alle rechten op schadevergoeding of compensatie. Veelal is een redelijke oplossing in overleg met Bonaire Exclusief mogelijk en wordt uw vakantieplezier niet verstoord. Als de klacht niet bevredigend wordt opgelost of opgelost kan worden, moet deze uiterlijk binnen één maand na afloop van de bij Bonaire Exclusief geboekte reisperiode schriftelijk en gemotiveerd worden ingediend bij Bonaire Exclusief.
U ontvangt de sleutel van uw vakantieverblijf van de eigenaar/sleutelhouder/receptie welke bij aankomst aanwezig is, tenzij op uw reserveringsbevestiging staat dat u de sleutel op een andere locatie dient op te halen of anders is afgesproken met de eigenaar.
De aankomst- en vertrektijd vindt u op de pagina van de accommodatie en op uw reserveringsbevestiging.
Voor de eerste ochtend kunt u een ontbijt bestellen voor 1 tot 3 personen, het ontbijt bestaat uit:
1 hele brood circa 20 sneetjes 6 eieren 1 type beleg 1 pak kaas 1 pak boter 1 pak melk 1 pak sinaasappel sap of appelsap 1 pot jam 1 stokbrood 1 tapenade 1 kruidenboter
Voor de eerste ochtend kunt u een ontbijt bestellen voor 4 tot 6 personen, het ontbijt bestaat uit:
1 1/2 brood circa 30 sneetjes 12 eieren 2 type beleg 1 pak kaas 1 pak boter 1 pak melk 1 pak sinaasappel sap 1 appelsap 1 pot jam 2 stokbrood 2 tapenade 1 kruidenboter
Ja er zijn 220 volt stopcontacten aanwezig echter heeft u wel een adapter nodig.
Het doorgeven van een wijziging m.b.t. een boeking kan via e-mail naar info@bonaireparadise.nl of telefonisch
via +31 (0) 50 820 09 55.
Via de zoekmachine op de homepage van de website vindt u beschikbare accommodaties.
U kunt selecteren op verblijfsduur, aantal personen, maand en aankomstdag. Na het bevestigen van deze zoekopdracht kunt u vervolgens de selectie verder filteren middels de diverse kenmerken in de linker kolom.
Een andere mogelijkheid is het intypen van een accommodatienaam in het zoek vak aan de rechterzijde van de homepage. Ook kunt u hier zoeken op bestemming en vakantiepark.
Ons actuele aanbod vindt u via de zoekmachine op de homepage. Kunt u geen passende accommodatie vinden, bel of mail dan met Bonaire Exclusief. Wij helpen u graag met het zoeken naar een geschikt vakantieverblijf. Telefoonnummer: +31 (0) 50 820 09 55 of mailadres: info@bonaireparadise.nl
Als u via de website van Bonaireexclusief een boeking heeft gemaakt, ontvangt u de reserveringsbevestiging van uw verblijf via uw e-mail. Uw aanvraag wordt door ons in behandeling genomen en u krijgt binnen enkele minuten een reserveringsbevestiging met aansluitend de factuur per mail toegestuurd.
De huurvoorwaarden van Bonaire Exclusief vindt u in de onderste balk op onze website, in uw reserveringsbevestiging en u kunt ze ook hier lezen.
Reserveren voor groepen jongeren zijn voor onze accommodaties niet toegestaan en kunnen de toegang tot de accommodatie geweigerd worden.
Op de pagina van de accommodatie staat bij 'kenmerken' of er een huisdier (in overleg) is toegestaan. U zult geïnformeerd worden of u uw huisdier gratis of tegen betaling mee mag nemen.
Op de pagina van de accommodatie staat hoeveel personen er maximaal zijn toegestaan. De getoonde prijzen zijn voor 2 personen. In geval u met meer personen komt dan bent u verplicht dit aan te geven.
Voor extra personen geldt een tarief van € 9,75 pppn.
Bij iedere accommodatie staat het maximum toegestane aantal personen aangegeven. Voor baby’s tot 2 jaar is het verblijf kosteloos en baby’s hoeven dus niet meegerekend te worden. Wel is opgave hiervan wenselijk en kunt u bij de kenmerken van de accommodatie terug vinden of er een babybed/campingbed/kinderstoel aanwezig is.
Een aantal dagen na uw verblijf ontvangt u van ons een e-mail waarin gevraagd wordt naar uw ervaringen. Uw beoordeling kunt u in cijfers en woorden uitdrukken, welke vervolgens (na een check) geplaatst wordt op onze website. Het invullen van de beoordeling duurt slechts enkele minuten. Twee weken na de eerste mail ontvangt u een herinnering voor het geven van een beoordeling.
Op de homepage van de website kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Dan houden wij u op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen.
In de verzonden nieuwsbrief vindt u onderaan de mail een link waarmee u zich kunt afmelden voor de nieuwsbrief.
Onder de prijzen van een vakantiehuis ziet u welke bijkomende kosten er worden gerekend. Tijdens het boekingsproces ziet u of u deze kosten vooraf of bij aankomst betaalt. Ook staat dit vermeld op uw factuur.
Bij de bijkomende kosten staat vermeld of er toeristenbelasting berekent wordt en hoeveel. Indien dit niet vermeld staat, is dit inbegrepen in de verhuurprijs. Tijdens de boeking ziet u hoeveel u totaal moet betalen en of dit bij boeking of bij aankomst betaald dient te worden.
Is na uw vertrek alles in orde met de vakantiewoning, dan zijn er twee mogelijkheden voor teruggave. Dit verschilt per vakantiewoning:
Indien u ter plaatse de borgsom betaalt, krijgt u dit binnen 14 dagen na vertrek teruggestort op uw bankrekening indien er geen schade is ontstaan tijdens uw verblijf. U ontvangt bij aankomst een borg formulier waar u uw IBAN rekening nummer kunt opgeven voor de teruggave.
Heeft u de borgsom vooraf betaald bij boeking, dan krijgt u binnen 14 dagen na vertrek deze teruggestort op uw rekening indien er geen schade is ontstaan.
U kunt reserveren zonder creditcard.
Onderaan uw reserveringsbevestiging staan betalingsvoorwaarden, het rekeningnummer en het bedrag dat u dient over te maken.
Boekt u langer dan 8 weken voor aankomst, dan dient u 30% van de huursom (afhankelijk van welke accommodatie u boekt) binnen 07 dagen over te maken op onze bankrekening. De restbetaling volgt uiterlijk zes weken voor de aankomstdatum.
Boekt u een last-minute, dan sturen wij u een factuur die u meteen na ontvangst van de bevestiging van uw reservering dient over te maken per spoedoverboeking.